Gyakran ismételt kérdések
Szükséges regisztrálni a rendeléshez?
Webáruházunkban regisztrált vásárlóként vagy regisztráció nélkül,
„vendégként” is vásárolhat.
Milyen fizetési módok közül lehet választani?
A Webáruházunkban megrendelt termék(ek) kifizetése történhet bankkártyás előrefizetéssel (SimplePay), vagy utánvéttel a kiszállítást teljesítő futárnál bankkártyával vagy készpénzben.
Van minimum/maximum rendelési érték/mennyiség?
Webáruházunkból kizárólag háztartási mennyiségben lehet vásárolni.
A megrendelésnek minimum értéke/mennyisége nincs. Egy rendelés maximális súlya a 120 kg-ot nem haladhatja meg.
Van lehetőség a rendelésemhez a kiszállítás előtt terméket hozzáadni, vagy abból törölni?
A leadott megrendeléseket sajnos utólag nem lehetséges módosítani.
Mi történik, ha egy termék nincs raktáron?
Amennyiben az Ön által választott termék nincs raktárban, felajánlunk egy helyettesítő terméket.
A helyettesítő termék elfogadása nem kötelező. Illetve lehetőség van a termék beérkezését megvárni, és akkor küldjük el a csomagját.
Hogyan törölhetem a megrendelésemet?
A megrendelés törlésének igényét kérjük jelezze e-mailben a bamishop.info@gmail.com címre. Rendelési azonosítót kérjük feltüntetni.
Hogyan fogom megkapni a számlát az online vásárlásról?
A számlát a megrendelt termékekkel együtt a csomagban küldjük, illetve Regisztrált vásárlóként a fiókom/ rendeléseim menüben le lehet tölteni.
Hogyan, mivel történik a csomagok kiküldése?
A Webáruházban megrendelt termékek kiszállítását leszerződött futárszolgálat végzi.
Országos a házhozszállítás?
A Webáruházunkból megrendelt termékeket az általunk leszerződött futárszolgálat az ország egész területén kiszállítja. A megrendelt termék(ek) postafiók címre vagy postahivatalba történő kézbesítésére nincs lehetőség.
Hol és hogyan tudom a megrendelt csomagokat nyomon követni?
Csomagküldeményének státuszát a csomagszám megadásával a
https://www.sprinter.hu/csomagkereso/ oldalon tudja nyomon követni.
Mi a megrendelések várható szállítási ideje?
Rendelését a megrendeléstől számított 2-3, de legfeljebb 14 munkanapon belül szállítjuk ki.
Mennyibe kerül a kiszállítás?
A szállítás díja 1490 Ft.
Abban az esetben, ha a megrendelés logisztikai vagy technikai okokból több csomagban kerül kiszállításra a Szolgáltató egyszeri szállítási díjat számít fel. A szállítási díj magyar forintban értendő és magába foglalja az általános forgalmi adót. 30.000 Ft rendelési összérték felett és 50 kg összsúly alatt - abban az esetben is, ha a megrendelés logisztikai vagy technikai okokból több csomagban kerül kiszállításra - a szállítás ingyenes.
A szállítás díja megrendelésenként 50 kg összsúly rendelése felett értékhatártól függetlenül 1.490 Ft (ezernégyszázkilencven forint).
Utánvétes rendelés esetén az utánvételi díj bruttó 250 Ft (kétszázötven forint).
Hogyan lehet a szállítási címet utólag módosítani?
A szállítási cím módosításának igényét kérjük jelezze e-mailben a bamishop.info@gmail.com címre.
Mi a teendő, ha egy termék minősége nem megfelelő/sérült?
Amennyiben nem megfelelő/sérült terméket kapott kérjük jelezze e-mailben a bamishop.info@gmail.com címre. Az e-mailben kérjük csatoljon képet a sérült termékről és tüntesse fel rendelési azonosítóját.
Mit tudok tenni, ha egy termék hiányzik a megrendelésből?
Észrevételét kérjük jelezze e-mailben a bamishop.info@gmail.com címre. Az e-mailben kérjük tüntesse fel rendelési azonosítóját.
Mi történik, ha a rendelés kiszállításánál nem vették át a csomagot?
Az általunk szerződött futárszolgálat két alkalommal kísérli meg a csomag átadását.
Ha ez nem történik meg, a csomag visszakerül a raktárba.